Joomla 2.5

Музика, спів - це частина нашого життя. Пісні пронизують все наше життя в групі, піснею ми починаємо день, піснею його і закінчуємо.

Часто до виконання необхідних дій ми спонукаємо дітей відповідною попевочкою: «Ллється чиста водиця, чи не час нам помитися?» (З ранку), «З вулиці прийшовши додому, першим ділом руки мий» (після прогулянки), і т. д.

Ми співаємо під час ручної праці, коли печемо булочки, пісенькою спонукаємо взятися за руки ( «Візьмемося за руки з тобою ...»), послухати казку ( «Казка, казка, приходь ...») і т.д. Все, що можна сказати словами, можна і проспівати.

Крім пісень, які ми співаємо протягом дня, у нас є і спеціальне щоденне заняття, зване «музичне коло, або хоровод». Це музично-літературна композиція, що виконується в колі і супроводжувана рухами відповідно до тексту. В хоровод входять пісні, вірші, пальчикові або рухливі ігри, лічилки і навіть казка, якщо вона входить в сюжет хороводу.

Ми ходимо, бігаємо, стрибаємо, стоїмо і сидимо, кувиркаємося і лежимо на підлозі, по декілька раз змінюючи положення тіла протягом заняття. Словесні образи ми передаємо рухом рук, тіла, ходою, причому рух має випереджати слово, т. д. Діти наслідують рухи, будучи від народження чудовими імітаторами і пародистами.

Хоровод триває хвилин 15-20 і є одним з головних складових кожного дня в дитячому саду, так як різноманітно впливає на розвиток фізичної і духовно-душевної суті дитини. У грі дитина проявляє вільно свою волю і реалізує себе при цьому через мову, мислення, соціальні контакти. У хороводі ці та багато інших елементів цілеспрямовано виховуються через наслідування вихователю. Завдяки тривалому повсякденному повторенню одного і того ж хороводу у дитини розвивається пам'ять і формується воля.

Хоровод зазвичай відповідає порі року або, скажімо, майбутньому святу.

Таким чином, діти природно включаються в зміну пір року і переживають у всій повноті їх сутність: холод зими, пробудження природи навесні, цвітіння влітку, засипання восени.

        Крім того, в деяких хороводах ми досить докладно і послідовно через пісню і відповідні рухи розкриваємо зміст таких видів людської праці, які є основними з найдавніших часів і до наших днів: сівши, жнива, молотьба, збір врожаю. Це може бути і робота шевця, кравця, коваля, дроворуба, садівника.



Copyright © 2010 Waldorfschool.com.ua . Все права защищены.